Reteta lunii aprilie pe ReteteGG



Am incheiat si sondajul pentru luna aprilie.

Va multumesc pentru voturi si implicare, impreuna am reusit sa alegem si luna aceasta reteta preferata!

Asadar, pentru luna aprilie 2012 rezultatele votului sunt urmatoarele:


Locul I: Pasca fara aluat cu 27 % din voturi.
 
Locul II: Pizza rustica cu 15 % din voturi.
 
egalitate cu 11, 54 % din voturi fiecare.
 
 
Va astept in continuare pe blog sa va delectati cu bunatati si la vot luna urmatoare!

5 Response to "Reteta lunii aprilie pe ReteteGG"

  1. acum ar trebui sa faci turul 2 :)) intre primele 2, sa vezi care ia peste 50% din voturi :)))

    acum ar trebui sa faci turul 2 :)) intre primele 2, sa vezi care ia peste 50% din voturi :)))

    Danutza says:

    buna idee! voi face atunci cand am 2 retete pe primul loc la egalitate....sa stabilim un castigator :D

    Cristina says:

    si eu ii dadeam locul retetei de pasca!

    Danutza says:

    Cristina, eu ma cam asteptam sa fie pasca fruntasa...are un numar foarte mare de vizualizari si eram sigura ca multi o vor alege:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.