Pui indian cu lapte de cocos




Imi doream de foarte multa vreme sa incerc puiul indian, dar mai ales laptele de cocos. Cand am gasit in Kaufland lapte de cocos mi-am aprovizionat camara si am executat rapid si-o reteta delicioasa cu el :)

Este o combinatie exotica, putin picanta si super gustoasa! 

Am folosit:
  • 1 piept de pui, 1 lingurita curry, 2 cartofi, 200 ml lapte de cocos, 3 catei de usturoi, 1 ceapa, sare, 100 gr rosii in bulion, busuioc, un praf de ghimbir.
Ceapa tocata julien am pus-o la calit in putin ulei de masline impreuna cu usturoiul taiat.

Am adaugat lingurita de curry si am amestecat de cateva ori.

Cand ceapa s-a calit, am adaugat puiul taiat cubulete si cartofii taiati cubulete mici.

Am pus apoi si laptele de cocos, sare si ghimbir.

Am lasat pe foc pana cand puiul si cartofii au fost gata, apoi am adaugat rosiile in bulion si putin busuioc tocat.

In 5 minute am oprit focul, apoi am servit puiul indian.

Delicios!

15 Response to "Pui indian cu lapte de cocos"

  1. Imi place foarte mult cum arata,su siguranta este ceva delicios.Eu nu gasesc lapte de cocos nicaieri.Te pup1

    Simona says:

    Foarte faina combinatia!! Felicitari!
    Pupici

    Cristina says:

    Yammy!!! Chiar as vrea sa gust putin...

    Oh, I know the word pui means chicken, correct? So it's coconut chicken curry?! Well done Danutza!

    Sa l'aire délicieux ce plat!

    Bisous

    Danutza says:

    Multumesc Mihaela! Eu lapte de cocos am vazut in Kaufland si la Lidl. In jur de 7-8 lei costa o cutie :)
    Eu aici nu gasesc pe nicaieri lapte condensat :(( Si tare mult il mai doresc!
    Pupici!

    Danutza says:

    Simo, tare mult ma bucur ca iti place! Pupici!

    Danutza says:

    Cristina, te invit cu drag la degustare, ba chiar si la masa...e buuun tare, dar il impart cu voi;) Pup!

    Danutza says:

    Marina you are right;) And it's delicious :)
    Thank you!

    Interesanta reteta!Trebuie sa incerc laptele de cocos!

    Danutza says:

    Teo, eu l-am incercat in 3 combinatii (dulci si sarate) si toate mi-au placut :) Pup!

    Stii ca n-am folosit niciodata lapte de cocos ?! Dar cu papita asta delicioasa, parca, parca... as face si eu... Pupici si o zi buna !

    Danutza says:

    Draga mea, acum am folosit si eu prima data:) Auzisem de mult de el, insa daca nu l-am vazut la magazinele in care merg de obicei, nu i-am dat mare importanta:))
    De acum nu o sa-mi lipseasca la mancarurile exotice, are o aroma minunata.
    Pupici!

    Delicios puiutul tãu, cu sosuletul de curry..mmm...

    Danutza says:

    Merci mult! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.