Desert rapid cu capsuni si branzica


By retetegg.blogspot.com

Un desert rapid si racoros, care merge la fix de 1 mai :)

Am folosit:
  • branzica miez de lapte, capsuni, fulgi de cocos.
Eu am folosit scobitori pe care am pus jumatati de capsuni si bucati individuale de branzica. Le-am intercalat pt un aspect mai dragut:)

Am pus deasupra si cativa fulgi de cocos si apoi am servit.

Mai simplu de atat nu se poate. Pofta buna!

9 Response to "Desert rapid cu capsuni si branzica"

  1. Danutza, it's beautiful! Great, quick and healthy!

    Ce bine arata desertul tau.Inca nu am vazut capsuni bune la noi.Sunt numai de import,si parca sunt de plastic.
    Te pup!

    Simona says:

    Buna combinatia facuta de tine... Fur si eu un turnulet!
    Pup

    Danutza says:

    Multumesc Mihaela! Abia astept capsunile romanesti, dar pana apar imi mai fac pofta si cu astea. Nu-s prea rele la gust, doar ca nu sunt prea dulci:) Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Simona! Serveste cu mare drag! Pupici!

    Ce dragute sunt!Ma servesc si eu cu una!Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc mult Camy! Pupici!

    Anonim says:

    Rapid si gustos !!! ;)

    Danutza says:

    Asa-i Adina;) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.