Paste cu branza si kaizer la cuptor



O reteta foarte gustoasa de paste la cuptor, combinate cu branza, kaizer, oua si smantana ... super deliciu!

Am folosit:
  • 350 g paste (cornetti - sau orice alt tip de paste scurte), 200 g branza de vaci sarata, 200 g smantana, 2-3 oua, putin unt, sare, piper alb, nucsoara macinata.
Am fiert pastele in apa cu sare, le-am scurs bine de apa si le-am pus intr-o tava unsa cu unt (nu trebuie sa fie unsa neaparat, punem doar 2-3 cuburi de unt in tava).

Am taiat kaizerul bucati si l-am pus in tava peste paste. 

Am pus si branza rasa.

Am batut ouale cu smantana, sare, piper si nucsoara. Am adaugat compozitia in tava deasupra celorlalte ingrediente.

Am pus tava la cuptor, la foc mediu, timp de 25-30 de minute.

Am servit fierbinte cu patrunjel deasupra.

Pofta buna!

14 Response to "Paste cu branza si kaizer la cuptor"

  1. Maria says:

    Doamne ce apetisant arata:)!!!!I love It:X!!!Pupici

    Danutza says:

    Merci mult Maria! Sunt super bune:) Pupici!

    Magnifique sont aspect me fait saliver j'adoreeeeeeeeee

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth!

    Bine venite pentru cina din seara asta.
    Pup!

    Culoarea la brinza pe preparatul final.. mama.. mama!

    Danutza says:

    Maria, tot la cina le-am servit si noi, vineri parca:)) Pup!

    Danutza says:

    Culoarea frumoasa vine de la oua (ca am oua bio de la gainuse de tara) ... dar si branza e tot de la tara si tot buna:)

    Simona says:

    Ce bunatate!!! Vreau si eu o portie... ca n-am mai mancat de mult..
    Pupici

    Danutza says:

    Multumesc Simo! Pup cu drag si te astept la o portie;)

    Ioana V. says:

    cat de bine arata!!!!!

    Danutza says:

    Merci mult Alinutza! Pup!

    Anonim says:

    Nu am mai papat paste la cuptor de ani buni , sa-mi fie rusine , nu ? :( Mi-ai facut pofta !!!

    Danutza says:

    Adina, eu de obicei le fac dulci...cu zahar in loc de kaizer si cu branza dulce ...ma bucur tare ca-ti plac! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.