Un sfert de veac, o mica petrecere, cateva bunatati


 

Inca o zi de nastere a mai trecut, parca prea repede cum trec in general toate momentele frumoase din viata.

Nu am facut pregatiri prea mari, nu am avut multi invitati, a fost o petrecere restransa in familie.

Dar a fost frumos, ne-am simtit excelent, am ras, am mancat, am baut...cam ca tot omul :)

Ploaia (care ieri nu s-a oprit o secunda macar) ne-a tinut in casa, la caldurica. Dar ne revansam pe viitor, caci abia acum vine vara ... sper :))

Am servit cateva bunatati, pregatite cu drag de mine pentru musafiri (nici n-am reusit sa le pozez pe toate fiindca lumina de la bec nu ajuta foarte mult aparatul meu foto).

La inceput cateva aperitive: rosii, castraveti, masline, sunca presata, cascaval, salam, "melcisorii" de sunca si cascaval cu castraveti (de inspiratie Laura Sava), salata de icre si salata de ciuperci.


La final a aparut si tortul, un cheesecake delicios cu mango si capsuni! 

Am ciocnit cate un pahar de sampanie rece, am cantat si ne-a amuzat Vladut care este la varsta cea mai frumoasa (vorbeste, alearga, danseaza, canta si zic eu ca i-am transmis deja 2 din pasiunile mele: gatitul si pisicile).

Am primit si cadouri frumoase pentru care vreau sa multumesc celor ce mi le-au oferit!

Va multumesc si voua din suflet pentru toate urarile primite ieri, pentru toate gandurile bune si pentru toata increderea pe care o aveti in mine! Promit sa fiu din ce in ce mai buna, sa ma perfectionez si sa va ofer retete cat mai gustoase si mai garnisite si pe viitor!

 Va pup!



P.S. N-am pahare de sampanie, asa ca am baut fiecare in alte pahare:))

20 Response to "Un sfert de veac, o mica petrecere, cateva bunatati"

  1. Unknown says:

    Multi ani fericiti!

    Danutza says:

    Multumesc mult Niko! :*

    milica says:

    La multi ani!Sa fii fericita,sa ai numai bucurii!

    Simona says:

    Multi ani fericiti si plini de realizari iti doresc! La Multi Ani, scumpa mea!!

    La multi ani cu sanatate si numai bucurii!

    La multi ani!
    Sa fii sanatoasa,fericita si iubita toata viata.
    Te pup cu mare,mare drag!

    Danutza says:

    Multumesc mult Milica!:*

    Danutza says:

    Simona, multumesc mult pt urari! Pup!

    Danutza says:

    Merci mult Medi! :*:*

    Danutza says:

    Multumesc din suflet Mihaela! Te pup si eu cu drag!

    Inca o data la multi ani si tot ce iti doresti!Toate cele bune!Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Teo! Pupici :x

    Cristina says:

    La multi ani cu bucurii, fericire si iubire!

    Danutza says:

    Multumesc mult Cristina!:*:*

    Dana Stanciu says:

    La multi ani Danutza! Ce mai faci, care-i viata ta dupa masterul absolvit? :D

    Danutza says:

    Multumesc mult Dana! Cam la fel, nu-s mari schimbari! Tu ce mai faci, ai sustinut disertatia? Pup!

    Dana Stanciu says:

    Luna viitoare imi sustin si eu dizertatia! In sfarsit...sper sa fie bine totul! Anul trecut cum a fost sustinerea? Pup!

    Danutza says:

    Cu siguranta o sa ai succes! Mie mi s-a parut usor, profa Stoica super de treaba, n-are de ce sa-ti fie frica;)
    Multa bafta sa ai!!

    Dana Stanciu says:

    Multumesc mult! Si nu in ultimul rand, felicitari pt retetele tale! Urmaresc din cand in cand blogul tau si esti o sursa de inspiratie! ;)

    Danutza says:

    Multumesc si eu pt incredere! Asa multe as vrea sa pot face, daca mi-ar permite timpul si bugetul:)) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.