Cartofi franțuzești



















Astazi va arat reteta de cartofi frantuzesti in stilul meu. Este destul de usor de pregatit si foarte gustoasa.

Am folosit:
  • 1 kg cartofi noi, 150 gr branza, 200 gr cascaval afumat, 500 ml smantana, 2 oua, 300 gr kaizer, oregano, busuioc, sare, patrunjel, putina margarina (pt uns tava).

Cartofii i-am curatat si i-am pus la fiert. Branza si cascavalul le-am ras. Kaizerul l-am taiat bucati.
Din smantana, oua si sare am pregatit o maia.

Am uns tava cu margarina. Am asezat apoi primul strat de felii de cartof, am pus branza, cascavalul si kaizerul. Am asezat apoi cel de-al doilea strat de cartofi. Peste am adaugat maiaua din smantana si oua, busuioc, oregano.

Am pus tava in cuptorul incins timp de 30 de minute. Spre final am adaugat si patrunjel tocat.

Am servit cartofii frantuzesti alaturi de o salata cu rosii, ardei si ceapa.

Pofta buna!

3 Response to "Cartofi franțuzești"

  1. Raisa says:

    lol, citeam articolul asta si ma pregateam sa te intreb daca nu cumva ai mai facut vreodata mancarea asta, knd mi-am dat seama ca postul asta nu e de astazi :) (asta k sa vezi k iti citesc blogul :P stiam pana si pozele de la mancarea asta). :P

    Vorbind de cartofi frantuzesti, astazi colegul francez mi-a facut un piure pe care a desenat smiley face din ulei de masline :) Poate faci si tu si pui poza p blog :)

    aaa si inca ceva. L-am intrebat cum reuseste sa faca in fiecare seara mancare doar cu ce avem in frigider. Stii ce mi-a zis? Ca se uita pe un site, baga ingredientele si ii iese reteta :) o sa-l intreb ce site... parca pe BBC mi-a zis.. dar il mai intreb o data si iti spun :P

    Raisa says:

    uite linkul :) http://www.bbc.co.uk/food/recipes/

    sub "Quick recipe finder" scrii ingredientele pe care le ai, dai search si iti da inclusiv video cu reteta :) interesting, nu?

    Danutza says:

    Da, super misto! O sa-l incerc si eu . Merci!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.