Vin fiert






By http://retetegg.blogspot.com

Anul acesta nu am reusit sa bem vin fiert nici macar de sarbatori, asa ca am recuperat acum cu un vin fiert extrem de aromat si fierbinte.

Numai bun pe frigul de afara, cand vii seara acasa inghetat!!! :)

Am folosit:
  • 1 sticla de vin rosu demidulce, condimente pt vin fiert (scortisoara, cardamom, ghimbir, coaja de portocala, cuisoare, anason, etc), 1 portocala, 3-4 linguri de zahar (daca va place mai dulce).

Punem vinul la fiert intr-o oala. Adaugam zaharul si condimentele, apoi amestecam de cateva ori.
Lasam pe foc aproximativ 5 minute.

Servim cu felii de portocala.

7 Response to "Vin fiert"

  1. Anonim says:

    Arata foarte foarte bine, ba chiar asa de bine incat o sa-mi fac si eu in seara asta ca sa ma lecuiesc de gerul asta de afara.

    Danutza says:

    Multumesc! E un remediu verificat impotriva gerului:))

    mirela says:

    mmm,ce bunatateee,,,,venim si noi,,,,pupp!!

    Danutza says:

    Mirela, va astept la un vin fiert! pup!

    Raisa says:

    Danutz, am vazut ca nu prea ai "bauturi" pe blog :) asa ca m-am gandit sa iti dau de akm incolo cate o idee de bautura :)

    Prima este cu bere :)

    Bere si sirop de zmeura. Nu stiu daca iti place berea dulce, dar eu o ador. Cel mai mult imi place combinatia asta cu bere Timisoareana.

    Ai nevoie de 1 sticla de sirop de zmeura (d-ala de poti sa faci cu apa minerala, dar NU concentrat, sirop natural). Am vazut ca in Romania e destul de scump, adika e peste 10 lei..si mie mi se pare mult pt ca aici e mult mai ieftin.

    Si mai ai nevoie de bere. :) Ti-am zis ca mie imi place Timisoareana, tu iei ce iti place.

    Intr-un pahar de bere (adika de 500ml) pui intai sirop cam 2 degete si un pic, depinde cat de mare e baza paharului ca sa zic asa si apoi torni berea. Se bea cu paiul! Daca iti place mai dulce, poti sa mai pui sirop, daca nu, mai putin sirop. :P Trust me e super! I-am convins si p ai mei sa devina fani bere cu sirop, chiar daca ei aveau clllaaaar in minte ca berea tre sa fie amara, i-am dezvatzat :P

    Danutza says:

    Asa-i , nu prea am bauturi pe blog. Poate mai spre vara incep sa postez tot felul de bauturici care merg cu gheata, cu fructe, etc.

    Imi place berea dulce. Pana acum am testat doar de la magazin berea Redd's care imi super place. Dar trebuie sa incerc si varianta ta, ca imi place zmeura la nebunie. Si e pana la urma si mai naturala pregatita in casa de mine:)

    P.s Imi place tot Timisoreana!

    Danutza says:

    Pupici si merci de idei:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.