Pui pe "sticlă"












De fapt, e pui pe borcan:). Insa nu suna tocmai bine sa-i dau titlul asa, fiindca reteta e cunoscuta drept pui pe sticla.
Eu nu am avut in casa nici o sticla potrivita pentru aceasta reteta asa ca am facut un tur de net in cautarea unei alternative. Am gasit exact ceea ce aveam nevoie, ideea de a face puiul pe borcan si nu pe sticla.

Operatiunea este aceeasi, gustul e senzational si zic eu, merita sa stai vreo ora in bucatarie fiindca la final primesti numai laude:).

Am folosit:
  • un pui griller (cam 1,3 kg a avut al meu), condimente pentru pui, boia dulce, curry, oregano, busuioc, coriandru, sare, un borcan, o cratita.

Puiul l-am spalat bine si l-am condimentat. Am umplut borcanul cu apa cam 3/4 si am pus peste el puiul. Am asezat apoi borcanul cu puiul intr-o cratita umpluta pana la jumatate cu apa. In apa din cratita am adaugat si cateva boabe de coriandru.

Am pus puiul in cuptor la foc mediu o ora.

Dupa ce am scos cratita din cuptor, am lasat-o la racit aproximativ 10 minute. Apoi am scos borcanul cu puiul pe el din cratita si cu ajutorul a inca 2 maini dibace (iubitul meu) am scos borcanul din interiorul puiului.

Am servit puiul rumenit alaturi de cartofi prajiti, castraveti in otet si mujdei de usturoi.


Ps: Diana, sa stii ca m-am gandit numai la tine, stiu ca e preparatul tau preferat. Te astept pe la mine si promit sa fac un pui numai pentru tine!

1 Response to "Pui pe "sticlă""

  1. Arata super puiul....si cu aceea garnitura...mmmmm!!!
    Felicitari!!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.