Varza calita la cuptor




Astazi m-am gandit sa fac varza calita. De data aceasta intr-o varianta diferita de cea in care o faceam de obicei.

Am folosit:

  • 1 varza (1,200 kg aproximativ), 400 gr carnati semiafumati, 2 cepe, 150 gr rosii in bulion, foi de dafin, ienibahar, piper, sare, sare de lamaie, 1/2 lamaie, marar, cimbru.

Am calit intai ceapa, am adaugat apoi varza, 1 pahar cu apa si condimentele si am lasat pe foc sa scada.
Carnatii i-am prajit si i-am scurs pe un servetel. I-am adaugat apoi la varza. Am pus si rosiile in bulion, sarea de lamaie si lamaia (in functie de cat de acra preferati sa fie varza).

Am pus varza in cuptor la foc potrivit pana cand s-a rumenit putin deasupra. Am adaugat marar tocat si am mai lasat 5 minute.

Am servit varza calita cu mamaliga.

Mmmm...foarte bun!

0 Response to "Varza calita la cuptor"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.