Penne cu ton












Pe o vreme ploioasa si rece nu este nimic mai placut decat sa stai in casa si sa gatesti ceva delicios pentru o cina speciala cu persoana iubita.

Astazi m-am gandit sa-l uimesc cu ceva relativ nou pentru noi, o salata de paste cu ton. Am tot cautat o reteta care sa ma inspire, am gasit zeci de variante nici una 100 % pe placul meu. Asa ca am combinat cateva ingrediente care stiu cu siguranta ca ne plac si a iesit o salata delicioasa.

Am folosit:
  • 400 gr penne rigate, 2 conserve de ton in ulei, 2 ardei kapia, 1 lamaie, 150 gr masline negre, patrunjel, oregano, busuioc, sare.

Am pus pastele la fiert in apa cu sare si ulei timp de 10 minute. Le-am scurs de apa si le-am clatit in apa rece. Le-am lasat cateva minute sa se scurga bine.

Ardeiul l-am calit in 2 linguri de ulei impreuna cu oregano si busuioc. L-am lasat apoi 5 minute deoparte sa se raceasca.

Cand pastele s-au scurs bine de apa le-am asezat intr-un bol, am adaugat ton (scurs bine de uleiul din conserva), ardei, masline, zeama si felii de lamaie, sare, patrunjel.

Foarte bune, iubitul meu a mancat portie dubla :))

Pofta buna!

1 Response to "Penne cu ton"

  1. Si mie imi place si folosesc conservele de ton, ori la paste, chiar si cu mamaliguta. Pupik.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.