Mini pizza (Pizzete)




By http://retetegg.blogspot.com/

O idee rapida pentru o seara in care nu aveti prea mult timp sa gatiti! Aceste pizzete sunt delicioase, se pot combina ingredientele dupa preferinte si dispar fuguta din farfurii :)

Le-am facut din aluat congelat pentru foietaj, asta ca sa fie mai rapide, dar se pot face si cu aluat pregatit in casa.

Am folosit:
  • 1 foaie de aluat congelat pentru foietaj, sunca presata, cascaval, sare, oregano, ketchup.
Am decongelat aluatul la temperatura camerei, apoi l-am intins pe masa (dar l-am lasat pe foaia de celofan in care era invelit).

Am intins pe toata suprafata aluatului ketchup, iar peste el am pus sunca tocata marunt si cascaval ras.

Am rulat cu ajutorul celofanului foaia de aluat umpluta. Am taiat felii din "rulada" de aluat si le-am asezat in tava pe hartie de copt.

Le-am presarat cu oregano si sare.

Le-am pus la cuptor pentru 20 de minute.

Sunt delicioase si rapide! Merita sa le incercati!

12 Response to "Mini pizza (Pizzete)"

  1. Nu am facut niciodata cu aluat foietaj dar imi surade ideea.

    Una este a mea.Nu am facut in ultima vreme pizza.Pupici!

    Danutza says:

    Medi, e foarte buna! Eu ador pizza coapta pe vatra, dar pentru astea mici merge si aluatul foietaj copt in cuptor:) Pup!

    Danutza says:

    Mihaela, serveste cate doresti! Pupici!

    Dana C says:

    Delicioasa!!! Un premiu te asteapta la mine pe blog, pupici!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Danutza! Pupici!

    Antonina says:

    Si mie una ;) Pupici

    Danutza says:

    Anto, te servesc cu drag! Pupici!:*

    VIVIANA says:

    Imi ploua in gura, vreau si eu vreo 2...daca ai si un pahar cu bere, de fapt aduc eu berea!

    Danutza says:

    Viviana, sa stii ca am avut bere da' s-a dus de mult:)) Daca aduci tu si berea iti dau portie dubla;) Pupici!

    Ioana V. says:

    si eu am facut nu demult. Un deliciu! Pup

    Danutza says:

    Merci Alina! pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.