Salata de rucola cu rosii




By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru ca v-am spus mai devreme despre importanta salatelor in alimentatia zilnica, e timpul sa va prezint o noua idee de salata usoara si foarte, foarte buna!

Detalii despre rucola gasiti intr-un articol mai vechi de pe blog: rucola (voinicica).

Am folosit:
  • mix de salate (rucola - predominant, lettuga rossa, invidia riccia), 1-2 rosii, 2-3 ridichi, 1 castravete, ulei de masline, suc de la 1/2 lamaie, sare.
Intr-un bol am pus mixul de salate (spalate bine inainte).

Am spalat si legumele si le-am taiat in felii si bucati relativ mari.

Le-am pus in bol peste salata.

Am adaugat putin ulei de masline, suc de lamaie si sare.

Am amestecat si am servit langa un pui cu ciuperci si curry a carui reteta urmeaza cat mai curand pe blog.

Super sanatoasa si delicioasa!

8 Response to "Salata de rucola cu rosii"

  1. CRistina says:

    Iubesc rucola in salate!

    Danutza says:

    Noi am incercat-o pana acum in cateva salate si ne-a cucerit :)

    Lavi says:

    Salata place oricui si cum vine ''vremea'' salatelor sigur o voi incerca!

    Danutza says:

    Lavi, merita incercata! Chiar si in alte combinatii de legume :)

    Ce dor imi este de rosiile de gradina.Te pup!

    Danutza says:

    Mihaela, ai dreptate, tare dor imi mai este de rosiile de gradina! Dar mai avem ceva de asteptat pana sa le savuram :)
    Iarna nu prea mananc rosii, doar in salate in general .... dar nu au ele gustul la fel :)
    Pupici!

    dia says:

    sanatoasa salata!

    Danutza says:

    Daa, foarte sanatoasa! Abia astept legumele neaose sa fie si mai sanatoasa :) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.