Ciorbiţă de păstăi şi dovlecei cu vişine




By http://retetegg.blogspot.com/

O super ciorbita, o aroma diferita si deosebita. Merita sa o incercati!

Am folosit:
  • 400 gr pastai de fasole, 1 dovlecel, 100 gr legume congelate (morcov, mazare, porumb, ardei), 1/2 telina, 1/2 ardei gras, 1 cana cu visine, 2 rosii, putina fidea, 2 lingurite bors la plic, sare, verdeata.

Am pus pe foc o oala cu apa si cand a inceput sa clocoteasca am adaugat legumele congelate.

Treptat am adaugat pastaile taiate in bucati, dovlecelul, telina si ardeiul.

Cand legumele au fiert, am adaugat visinele, borsul, rosiile taiate cuburi si sare.

Am lasat 15 minute sa fiarba apoi am adaugat fideaua si verdeata si am mai lasat 5 minute pe foc.

Am servit ciorbita calda!

Pofta buna!

2 Response to "Ciorbiţă de păstăi şi dovlecei cu vişine"

  1. ALINA says:

    mamamia ce bine arata!!!! complimenti!!!

    Danutza says:

    Merci mult Alina! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.