Copanele la cuptor glazurate cu miere




By http://retetegg.blogspot.com/

Acestea sunt copanelele de care vorbeam la marinata pentru fripturi. Au un gust deosebit dat de miere, nici nu ma asteptam sa fie asa bune!

Am folosit:
  • 4 copanele, marinata pt fripturi.
Am tinut copanelele in marinata timp de 4 ore.

Le-am asezat apoi in tava si am turnat sos peste ele.

Le-am pus la cuptor 1 ora, iar din cand in cand am mai adaugat peste ele sos din tava cu lingura.

Am servit cu garnitura de cartofi la cuptor cu verdeturi de Provence.

Pofta buna!

14 Response to "Copanele la cuptor glazurate cu miere"

  1. Dana C says:

    tocmai ce am facut si eu niste copanele, dara le mele nu sunt cu miere, o sa incerc si eu odata reteta ta, pup :*

    Danutza says:

    Dana, mie-mi plac copanele la cuptor la nebunie, cu sau fara miere:)Pup!

    Emily says:

    Super combinatia! te pup

    Oana says:

    Arata foarte bine, mai ales cu acel ardei rosu langa :X Dar recunosc ca nu am gatit niciodata capane cu miere. Poate voi incerca :)

    Danutza says:

    Emily, chiar e super:) Merci mult!Pupici!

    Ioana V. says:

    trebuie sa fie bune....Pup

    Danutza says:

    Oana, si pt mine e prima data cand pregatesc friptura cu miere, dar e chiar faina asocierea!Pup!

    Danutza says:

    Daa sunt Alinutza! Ce coincidenta, chiar acum ma uitam la biscuitii tai marmorati pe bucataras:)) Pup!

    Miha says:

    Pfff... ce deliciu!!

    Danutza says:

    Miha, ne-am cam lins pe degete:)) Multumesc pt vizita! Pup!

    Unknown says:

    imi place si mie carnea cu miere si data la cuptor! :D

    Danutza says:

    Multumesc pt vizita Andreea! Cred ca s-a votat deja, carnea cu miere e super! :)

    Adina says:

    nici noi nu refuzam copanele la cuptor! te invit cu mult drag la concurs http://mitinitta.blogspot.com/2011/12/concurs-pentru-prieteni-pentru-tine.html
    Puszi

    Danutza says:

    Miti, multumesc mult pt invitatie! Intru chiar acum sa ma inscriu! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.