Biscuiti pentru sarbatori






By http://retetegg.blogspot.com/

De azi am deschis sezonul de sarbatori oficial, am impodobit bradutul si am pregatit 2 tipuri de biscuiti deliciosi cu arome de sarbatoare.

Primii pe lista sunt cei speciali pt Mosu', cu ghimbir, scortisoara si miere, iar urmatorii sunt cei cu lapte, unt si vanilie.

Cu retetele vin maine la prima ora, promit!

Pana atunci va invit la un fursec, la o cioco calda si va ofer melodia mea preferata :)

www.youtube.com/watch?v=yXQViqx6GMY&ob=av3n

4 Response to "Biscuiti pentru sarbatori"

  1. Emily says:

    si eu am facut azi bradutul :)
    arata minunat biscuitii! te pup

    Danutza says:

    Noi de Craciun nu suntem acasa si am vrut sa avem timp sa ne bucuram de bradut:) Merci mult! Pupici!

    Foarte frumoasa prezentare!

    Danutza says:

    Multumesc!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.