Branza Fondue


Ieri am primit o surpriza frumoasa din partea prietenilor de la Delaco, un cadou pentru sarbatori.

Un produs nou si deosebit, Branza Fondue, ambalata intr-un mod inedit, in boluri individuale din ceramica. Ideal de pregatit atat in cuptorul clasic cat si la microunde.

Dar eu azi vreau sa va vorbesc despre gustul acestui produs, fiindca a fost prima oara cand am mancat branza fondue. Cum am primit-o a fost musai sa o si incerc, ca doar sunt Fan Branza :). 

M-am gandit ca cel mai bine merge servita pe un platou cu legume coapte si cu pui pe grill. Se poate consuma simplu, doar cu paine, insa cu legume coapte e minunata.

Incercati-o si voi, merita! Este ideala pentru o cina in 2, dar si pentru o seara intre prieteni, neaparat cu un vin bun langa :)

Am folosit (pt 2 persoane):
  • 1 bol (240 g) fondue emmentaler Delaco, 1 piept de pui, 1 dovlecel, 300 g ciuperci mici, 1 ardei gras rosu, 4 felii paine de secara, sare, piper.

Pieptul de pui l-am asezonat cu sare si piper si l-am copt pe grill. L-am taiat apoi bucati potrivite.

Am taiat dovlecelul felii, ardeiul bucati si le-am copt si pe ele pe grill.

Ciupercutele fiind mici le-am pus intregi cu un strop de ulei si un praf de sare intr-o tigaie si le-am sotat putin.

Bolul cu branza este acoperit de o folie de aluminiu. Asa ca am indepartat-o si apoi l-am asezat in cuptor, pe gratar.

Am lasat focul mediu si am tinut bolul 20 de minute pana cand branza s-a topit uniform.

Pe un platou mare am asezat legumele pe margini, bolul cu branza fierbinte in mijloc, iar pe o alta farfurie am pregatit crutoane ceva mai maricele din paine.

Am servit cu furculitele de la setul meu de ciocolata fondue, dar daca nu aveti serviti cu furculitele normale.

Mare grija cand scoateti bolul fierbinte din cuptor sa nu cumva sa curga branza fierbinte! La fel si cand mancati :)

Eu am fost cucerita de branza asta, e foarte buna, are in ea condimente, vin, nu a fost nevoie sa mai adaug nimic.

O voi alege pentru serile mai lenese de weekend cand vreau o cina rapida si gustoasa! Si rafinata!!

4 Response to "Branza Fondue"

  1. Merișor says:

    Sotului meu i-a placut tare mult aceasta branza! :)
    Cred ca a fost delicioasa a ta cu legumele coapte!

    Danutza says:

    Si noua ne-a placut! Eu in general am retineri cu lucrurile noi, insa branzica fondue chiar as mai manca ... dar nu mai am :)

    Pupici :*

    Unknown says:

    Fie ca sarbatorile de iarna sa va aduca bucurie, implinirea tutror dorintelor si multa sanatate. La multi ani!

    Danutza says:

    Multumesc asemenea! Numai bine iti doresc!!

    La multi ani!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.