Macrou/ pastrav in sos tomat




By http://retetegg.blogspot.com/

Gata si Craciunul, acum asteptam cu mare nerabdare Anul Nou :) Gata si plecarea noastra pe coclauri, am revenit acasa unde-i cald si bine :)) Si unde avem net fara limite...yuhuu!!

Azi este sarbatoare iar asa ca dupa preparatele porcine merge la fix un peste ... sau mai multi pesti:)) In sos tomat, la cuptor ... un deliciu!

Am folosit:
  • 2 pastravi, 1 macrou (putem alege orice fel de peste nu conteaza - noi am ales asa ca sa nu aiba oase multe), 600 ml sos de rosii, 1 ceapa, condimente pt peste, sare, piper, patrunjel.
Am curatat pestele si l-am lasat 30 de minute in apa rece.

Apoi l-am asezat in tava unsa cu putin ulei, l-am condimentat si am adaugat peste el ceapa si sosul de rosii.

L-am pus la cuptor la foc potrivit 45 de minute. Dupa primele 20 de minute am adaugat patrunjelul tocat.

Gustul este asemanator cu cel al conservelor de peste in sos tomat (ma refer la cele cu adevarat bune) :))
Pofta buna!

12 Response to "Macrou/ pastrav in sos tomat"

  1. Hmmmmm!Delicios!
    Chiar mi-ai dat o idee buna pentru Revelion!
    Sarbatori fericite si toate cele bune in noul an!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Sarbatori fericite in continuare si spor la pregatirile pt Rev!!

    Bonjour says:

    Delicios. Sarbatori fericite si un calduros: La multi ani!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Sarbatori fericite!

    Si as completa finalul.. nici nu se compara! Asta e papica adevarata! Sarbatori minunate !

    Ioana V. says:

    pfuai..ce bunatate!

    Danutza says:

    Anto, cam asa-i! Am gasit pana acum doar 2 marci cu adevarat bune, insa na tot nu-s facute acasa:) Sarbatori fericite alaturi de cei dragi! Pup!

    Danutza says:

    Merci Alinutza! E bun si-un peste dupa asa mult porc:)) Pup!

    Anonim says:

    un deliciu de zile mari !!!!

    Danutza says:

    Multumesc Adina! Sarbatori fericite si un an nou excelent!

    Emily says:

    ce bine arataaaaaaa! mi-ai facut pofta de peste :)
    te pup si profit de ocazie sa-ti urez Sarbatori fericite! :*

    Danutza says:

    Multumesc mult Emily!
    Pupici si Sarbatori fericite!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.