Pizza rustica


De cand am noul cuptor as face pizza in fiecare zi. Indiferent de temperatura de afara, pizza ramane preferata mea. Cu orice topping sau blat, o ador!

Ca de fiecare data exagerez cu ingredientele pt topping si pun cat mai multe :)) Dar, noua asa ne place, cat mai "stufoasa". Acum i-am pus si ingrediente din gradina: ardei iute si rosii. Pot spune doar atat: delicioasa!!!

Portii: 2 pizza 20 cm
Timp de preparare: 30 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • Blat: 300 g faina, 150 ml apa calduta, 2 linguri ulei, 1/4 lingurita sare, 25 g drojdie;
  • Topping: 100 g sos rosii cu busuioc, 100 g cascaval afumat, 2 rosii, 50 g masline verzi, 50 g porumb, 50 g ciuperci, 1 ardei iute, 100 g salam uscat, 1 ceapa, 1 ardei gras;
Punem ingredientele pt aluat intr-un bol si framantam usor un aluat omogen. Il lasam aprox 30 min la dospit, apoi il intindem cu mana intr-o tava pt pizza sau in tava cuptorului. Puteti tapeta putin tava cu faina.

Peste aluat intindem sos de rosii, apoi celelalte ingrediente. Eu nu le pun intr-o ordine anume, dar in general asez deasupra ceapa, ardeiul, rosiile si cascavalul.

Punem pizza in cuptorul preincalzit la 200 grade, timp de 15-18 min. 

Daca aveti rabdare o lasati sa se raceasca. Eu nu am rezistat si am mancat jumatate din ea fierbinte, dar cu o bere rece langa :)))

Pofta buna!

4 Response to "Pizza rustica"

  1. Stefy says:

    fix pe gustul meu!

    Danutza says:

    Te invit la o portie, Stefy :*

    Evelyn says:

    De ceee imi faci pofta? :)) Ador pizza! Adoram, de fapt, si eu si sotul.
    Ca sa vezi, doar ce am citit postarea, i-am spus sotului, i-am aratat si poza, si imi zice "cum se face aluatul? ca facem!" Si asa, in timp ce eu scriu aici, domnul face aluatul :))
    Si mie imi place sa le incarc. De obicei cumparam de-alea congelate, margarita de exemplu, si le punem noi ce vrem deasupra. Preferata sotului e pizza tonno, cu ceapa. Eu nu am una preferata, caci imi place sa tot incerc chestii noi, dar niciodata nu lipsesc maslinele negre.
    Te puuuup!

    Danutza says:

    Hehehe, sa aveti pofta la pizza!! :)

    Eu cu pizza am trecut prin multe etape. Mai intai mi-a placut prosciutto e funghi si am tot mancat vreo 3 ani pana mi s-a luat, apoi mergeam pe clasica quattro stagioni ... pana cand am decis sa mai incerc si altceva. Apoi am devenit fan quattro formaggi, imi place si cea cu pui, imi place si cu ton, ceapa si rosii. In orice caz, in momentul de fata imi place cam orice fel de pizza, desi asta cu de toate le intrece pe toate cu toate denumirile lor fancy :)))
    Pe mine la inceput ma speria ideea de a face aluatul de pizza in casa, dar acum as face in fiecare zi :)

    Te pup! Weekend minunat!! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.