Caşcaval pane







By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru micul dejun, cascavalul pane este o idee excelenta! Se pregateste foarte repede si este tare gustos!

Am folosit:
  • 4-5 felii cascaval (de preferat felii mai groase), 2 linguri de faina, 1 ou, sare, ulei pentru prajit.

Feliile de cascaval se trec prin faina, apoi prin ou batut cu un praf de sare, iar prin faina si se pun la prajit in ulei foarte incins la foc iute. Cam 1 minut pe fiecare parte e suficient.

Se scot pe un servet sa se absoarba grasimea.

Eu le-am servit cu rosii, dar sunt excelente in orice combinatie doriti pentru micul dejun si nu numai.

Pofta buna!

20 Response to "Caşcaval pane"

  1. bun de tot !!!

    sarah says:

    ce bun e mamaa.vreau si eu.pup

    Danutza says:

    Antonina, este delicios:)

    Danutza says:

    Sarah, pacat ca pozele nu-s prea reusite, dar e mult mai bun decat se vede:) Te servesc cu o portie! Pup!

    Mimmi says:

    Si eu am avut ieri ! E demential !

    Ioana V. says:

    ce dor mi-e de cascaval pane. Nu am mancat tare demult.

    Uitasem de cascaval pane si de cat de mult ne place!

    Danutza says:

    Mimi, asa-i :) Merci pt vizita!

    Danutza says:

    Alinutza, nici eu nu mai mancasem de mult! De obicei mancam pe la nunti/botezuri cascaval pane:))

    Danutza says:

    Teo, e bine sa ne mai aducem aminte de unele 'bunatati'. Asa descopar eu pe multe bloguri ce n-am mai mancat de mult si ma ia o poftaa:)

    Nely says:

    Mmmm, ce pofta mi-ai facut, imi place foarte mult!!! Pupici si o zi buna!

    Danutza says:

    Merci mult Nely, pupici!

    FLORY says:

    Ce bun este,n-am mai facut de mult timp,pupici!

    Danutza says:

    Multumesc Flory! Pupici!

    sarah says:

    am venit cu barfa.iubita arunca un ochi aici
    http://www.cartebucate.net/plimbarea-la-zoo.html daca vrei sa iti vezi clona blog-ului.pup

    Anonim says:

    nu am mai papat de multa vreme , chiar mi-ai facut pofta!!!

    Danutza says:

    Sarah scumpa mea, iti multumesc pentru atentionare dar stiu de mult:)) Am retete si poze furate pe multe site-uri din pacate:( Astia de zici tu de ei fura de cateva luni si iau totul cuvant cu cuvant, dar de cand mi-am schimbat setarile nu mai pot lua pozele si textul integral, asa ca nu prea imi pasa de ei. Din pacate sunt multe alte bloguri in situatia mea si nu prea se poate face nimic. Mi-am cumparat si domeniu, astept in curand sa trec pe site:) Dau de baut la toata lumea cand reusesc:)) Pup!

    Danutza says:

    Cat, serveste o portie ca sa treaca pofta:) Pup!

    Cristina says:

    Pot lua o portie si pt baiatul meu? Ar manca zilnic cascaval pane! Pup

    Danutza says:

    Serveste cu mare placere Cristina! Pupici si pt baiatul tau!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.