Ostropel de pui







O reteta simpla si gustoasa dupa parerea mea, o alegere potrivita pentru cina.

Mama stiu ca pregatea ostropelul diferit de modul in care l-am facut eu, si folosea un sos cu multa faina. Eu l-am pregatit dupa reteta din cartea de bucate si l-am pregatit astfel incat sa evit prajirea puiului si faina in exces.

Am folosit:
  • 2 pulpe de pui, 1 morcov, 1 ceapa, 1 rosie, condimente pt pui, oregano, busuioc, patrunjel, 8-9 catei de usturoi, sare, 2 linguri faina.

Pulpele de pui le-am curatat de piele, le-am crestat si le-am condimentat. Le-am asezat pe grill si le-am rumenit pe ambele parti.

Ceapa si morcovul le-am tocat fin cu robotul si le-am pus la calit in putin ulei. Cand au devenit moi am adaugat usturoiul tocat marunt, oregano, busuioc, sare si rosia curatata de coaja si pasata cu blenderul.

Am adaugat peste amestec si pulpele de pui si am lasat sa fiarba aproximativ 10 minute.

Faina am amestecat-o cu putina apa si am adaugat-o peste ostropel. Am mai lasat 5 minute sa fiarba, am adaugat patrunjel tocat si am oprit focul.

Datorita faptului ca nu am pus multa faina a iesit un ostropel mai lichid, insa mie mi-a placut foarte mult asa!

0 Response to "Ostropel de pui"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.