Copănele cu legume la cuptor












O reteta pe care v-o recomand daca nu aveti timp mult pentru gatit. Nu dureaza aproape deloc gatitul in sine, insa dureaza cam o ora procesul de coacere. Eventual, daca e prea cald in bucatarie, incercati reteta pentru cina. Oricum e foarte buna, deci nu o ratati!

Am folosit:
  • 4 copanele de pui, 4 cartofi (mici), 1 dovlecel, 1 ceapa rosie, 3-4 rosii, 1 ardei, 5-6 catei de usturoi, sare, piper, oregano, busuioc, curry, tarhon, patrunjel, 2 linguri ulei, boia dulce.

Copanelele spalate bine si scurse le-am pus in tava unsa cu putin ulei. Am adaugat langa si peste ele felii de cartof si dovlecel, rondele de ceapa, ardei, cuburi de rosii, usturoi taiat felii si condimente. Am adaugat si 2 pahare cu apa si am pus tava la cuptor pentru o ora.

La final, cand copanelele si legumele sunt gata am adaugat frunze de patrunjel.

Foarte bun!

2 Response to "Copănele cu legume la cuptor"

  1. Timea says:

    Bun tot ce e carne cu legume la cuptor! simplu si rapid si mai ales delicios !

    Danutza says:

    Multumesc! Intr-adevar e rapid si gustos! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.