First year




Astazi eu si iubitul meu implinim un an de cand suntem impreuna. Un an intreg in care am trecut prin fiecare anotimp tinandu-ne de mana, un an in care am avut foarte multe impliniri dar si unele incercari. Un an in care am invatat sa fim o familie!

Un an in decursul caruia s-a nascut si acest blog, care este practic "copilul" nostru fiindca fiecare avem grija de el, fie ca aspect, fie ca si continut.

Pentru noi este o aniversare foarte importanta asa ca m-am gandit sa pregatesc si ceva bun pentru cina din aceasta seara.

Am ales in meniu:
Fiindca astazi gatesc si sarbatoresc revin cu retetele maine.

La multi ani iubitul meu, la multi ani noua!

Te iubesc!

2 Response to "First year"

  1. geta says:

    LA MULTI ANI!SA FITI FERICITI!

    Danutza says:

    Multumim mult!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.