Clătite pufoase















De fiecare data cand merg la magazinul de pe strada mea ma opresc la sectorul cu "bunatati" si pierd vreo 10 minute pe acolo.
Ieri mi-a atras atentia plicul cu mix pentru clatite pufoase. Mi s-a parut o reteta simpla asa ca am cumparat si eu un plic si am venit acasa hotarata sa-l testez.

Am folosit:
  • 1 plic mix pentru clatite pufoase, 100 ml iaurt de baut (sau iaurt simplu, lapte), 2 linguri de ulei, 1 ou, zahar vanilat, coaja de lamaie.

Am batut oul spuma, am adaugat iaurtul, zaharul vanilat, coaja de lamaie si uleiul. Am amestecat 2 minute apoi am adaugat mix-ul pentru clatite. Cand s-a omogenizat compozitia am inceput sa prepar clatitele.

Am uns o tigaie cu putin ulei si cu ajutorul unei linguri am pus compozitia formand clatite de diverse dimensiuni.

Am facut 4 clatite pufoase mici si una mare.

Pe cele mici le-am servit cu iaurt si pe cea mare am servit-o cu gem de gutui, preferatul nostru.

Sunt absolut delicioase! Trebuie sa le incercati!

Pofta buna!

0 Response to "Clătite pufoase"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.