Mâncărică rapidă cu pui








O reteta perfecta pentru momentele in care nu aveti timp mult la dispozitie sa stati in bucatarie. Este rapida, gustoasa si consistenta.

Am folosit:
  • 1 piept de pui, 200 gr rosii in bulion, 2 cepe, 1/2 ardei gras, 1 lingurita delikat, sare, piper, oregano, busuioc, condimente pentru pui, 2 catei de usturoi, cateva frunze de patrunjel, 2-3 linguri de vin alb.

Pieptul de pui l-am taiat in bucati mici si l-am pus la calit. Am adaugat condimentele pt pui.
Am taiat apoi ceapa si ardeiul si le-am adaugat peste pui. Am tocat usturoiul si l-am pus peste legume si pui.
Am condimentat cu oregano, busuioc, delikat, sare si piper.
Peste 5 minute am adaugat rosiile in bulion, vinul si patrunjelul si am mai lasat pe foc 10 minute.

Foarte rapid si foarte bun!

0 Response to "Mâncărică rapidă cu pui"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.