Mancare de cartofi cu masline


In perioada postului si nu numai fac destul de des mancare de cartofi. Se face usor si repede, este economica, pe placul tuturor si numai buna cu niste muraturi langa :)

M-am gandit, insa, ce sa mai adaug nou la aceasta mancare oarecum banala si clasica, asa ca am ales maslinele. 

Am folosit masline micute, in ulei, usor uscate. Mi s-au parut cele mai potrivite pentru aceasta combinatie, cu mancarea de cartofi.

Merita sa o incercati, mai ales daca tineti post si nu mai aveti idei cum sa gatiti diversificat :)

Am folosit:
  • 1,5 kg cartofi, 300 g masline, 2 cepe, 1 ardei kapia, 2-3 linguri bulion, boia dulce, piper macinat, sare, marar, 3 linguri ulei.
Ceapa am tocat-o si am pus-o la calit in ulei. Am adaugat si ardeiul taiat julienne.

Am pus boia, sare si piper. 

Dupa ce s-au calit ceapa si ardeiul, am pus cartofii taiati cuburi.

Am adaugat 500 ml apa peste cartofi si am lasat 20-25 de minute sa fiarba. Am acoperit cratita cu un capac.

Dupa cele 25 de minute, am luat capacul, am pus maslinele si bulionul.

Am lasat inca 15 minute, pe foc mic.

La final am pus mararul tocat fin si am potrivit mancarea de sare si piper.

Am servit-o cu salata de ardei copti, din ardeii copti pusi la congelator in toamna. Merge bine si cu gogosari sau castraveti in otet, cu salata de varza, cu muraturi sau cu salata de sfecla. Cum va place! 

Pofta buna si gatiti cu spor!

2 Response to "Mancare de cartofi cu masline"

  1. Merișor says:

    Ce idee buna mi-ai dat!
    Pupicei!

    Danutza says:

    Pupici! Ma bucur tare mult ca-ti place :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.