Piept de pui cu sos la cuptor


O reteta foarte simpla si gustoasa cu pui este cea de piept de pui intr-un sos delicios de legume, bine rumenit in cuptor.

Se face foarte simplu si este atat de gustos incat n-are cum sa nu devina felul vostru de mancare preferat :)

Am folosit:
  • 1 piept de pui (aprox 600 g), 1 cutie rosii in sos, 10 rosii cherry micute, 1 ardei kapia rosu, un ardei gras, 1 ceapa, patrunjel, busuioc, oregano, boia dulce, 3-4 catei de usturoi, sare, piper, curry, 2 linguri de ulei.
Intr-un vas termorezistent uns cu ulei am pus pieptul de pui taiat fasii pe lung, rondele de ceapa, ardei, condimentele si am amestecat cu o furculita prin ele.

Am pus apoi rosiile in sos, taiate cuburi, sosul lor din conserva si deasupra rosioarele cherry.

Am bagat tava la cuptor si am lasat-o o ora la foc moderat.

La jumatatea timpului de coacere am pus usturoiul taiat marunt, iar cu 10 minute inainte de a scoate tava din cuptor am pus si patrunjelul tocat.

Se serveste cu orice garnitura va place, fie cartofi, paste, orez, fie cu lipii sub forma de fajitas.

Noi am servit simplu cu paine de secara. Sosul alaturi de carne este delicios si numai bun de intins painica in el :)

Pofta buna si gatiti cu spor!

6 Response to "Piept de pui cu sos la cuptor"

  1. Simplu dar foarte, foarte gustos !
    Te astept cu mare drag la Campania mea de sarbatoare :http://sidyskitchen.blogspot.ro/2014/03/campanie-de-sarbatoare.html
    Te tzuc !

    Danutza says:

    Multumesc mult pt invitatie! Pup cu drag :*

    Simona says:

    Mmmmm... de cand n-am mai facut un pui cu legume la cuptor..

    In sfarsit am reusit sa ajung la tine,puiul tau mi-a purtat noroc ca tare-i bun!!

    Danutza says:

    Simo, nu stiu de ce dar mai mereu il fac repede la grill si foarte rar la cuptor..si sincer parca e mult mai bun la cuptor :) Pup:*

    Danutza says:

    Daaa, tare bun si gustos :D Multumesc, pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.