Tortellini cu ciuperci şi sos de roşii







By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru noi a fost cina perfecta!

Aveam mare pofta de tortellini si pentru ca nu incercasem pana acum o alta reteta decat cea cu sos de smantana, am improvizat putin si am obtinut bunatatea asta de tortellini cu ciuperci si sos de rosii!

Am folosit:
  • 250 gr tortellini cu carne (sau cu alta umplutura), 300 gr ciuperci, 6 rosii, 1 lingura pasta de tomate, 2 catei de usturoi, sare, piper, oregano, patrunjel.

Am fiert tortellini in apa cu sare 15- 17 minute. Apoi i-am scurs bine de apa.

Am taiat ciupercile felii si le-am pus la calit in tigaie cu o lingura de ulei.

Cand au devenit moi, am adaugat rosiile pasate, pasta de tomate, usturoiul taiat felii si condimentele.

Cand sosul era aproape gata (aprox. 10 minute) am adaugat si patrunjelul tocat fin.

Am servit tortellini cu mult sos si alaturi de un pahar de vin!

Pofta buna!

4 Response to "Tortellini cu ciuperci şi sos de roşii"

  1. Miha says:

    Foarte bun! ;)

    Danutza says:

    Merci mult Miha!

    Uite ca am reusit!La multi ani inca o data si tot ce iti doresti!

    Danutza says:

    Multumesc!:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.