Salată de pui cu sos de iaurt






Astazi am mai adaugat o reteta de salata in topul celor preferate: salata de pui.

Am vazut retete de salata cu pui cam in toate meniurile din restaurante insa nu am comandat salata de pui decat o singura data (la McDonald's). A fost foarte buna, dar nimic nu se compara cu ceea ce poti face tu acasa, in propria bucatarie:)

Inspirata de cateva retete de salata pe care mi le-a trimis azi sora mea (pupici la burtica pentru nepotelul meu) am incercat salata de pui. Ca de obicei, cu modificarile de rigoare, dupa gustul nostru.

Am folosit:
  • 200 gr piept de pui, 150 gr branza, 100 gr masline fara samburi, 1 rosie mare, 1 ardei gras, crutoane, 100 gr iaurt simplu, oregano, busuioc, patrunjel, sare, condimente pentru pui.

Pieptul de pui taiat felii subtiri l-am condimentat si l-am pregatit pe grill.

Am taiat cateva felii de paine in cuburi mici si le-am pus in tigaie. Le-am lasat pana s-au rumenit putin, miscand permanent tigaia sa nu se lipeasca.

Carnea de pui pregatita pe grill am taiat-o bucati, la fel si rosia, ardeiul si branza. Le-am asezat intr-un bol si am adaugat maslinele si crutoanele. Am amestecat putin ingredientele apoi le-am asezat pe farfurii.

Am servit salata cu sos de iaurt (pregatit din iaurt simplu, sare, oregano, patrunjel si busuioc).

O salata super delicioasa!

1 Response to "Salată de pui cu sos de iaurt"

  1. diamond says:

    bun, simplu, usor :D imi place mult :D

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.