Tort cu cremă de lămâie, frișcă și nectarine























By http://retetegg.blogspot.com

Tortul acesta este unul cu adevarat deosebit. In primul rand este deosebit datorita ocaziei pentru care a fost pregatit. In al doilea rand este deosebit fiindca are un gust foarte special, este racoritor, este aromat si are un aspect foarte frumos.

Am folosit:
  • Pentru tort: 1 blat de tort (de preferat pandispan), 1 plic crema de lamaie, 2 plicuri spuma pentru frisca, 2 plicuri zahar vanilat, 2 nectarine, 650 ml lapte dulce, 1 cana apa, 1/4 lamaie, 6 linguri zahar.
  • Pentru decor: Lumanari cu litere "Te iubesc". In functie de ocazie se gasesc prin magazine tot felul de decoratiuni, comestibile sau necomestibile, cu care puteti da un aspect deosebit tortului.

Eu am pregatit intai crema de lamaie din plicul pentru crema, 250 ml lapte si 3 linguri de zahar. Am amestecat energic cu mixerul pana a devenit o crema consistenta. Am lasat-o la rece 30 de minute.

Frisca am pregatit-o din 400 ml lapte, 1 plic zahar vanilat si cele 2 plicuri de spuma pentru frisca. De asemenea am amestecat-o cu mixerul pana a devenit consistenta si am lasat-o la rece 30 de minute.

Intre timp am pregatit siropul. Am pus pe foc un vas cu o cana cu apa, 1 zahar vanilat, 3 linguri zahar si 1/4 lamaie. Am dat intr-un clocot siropul dupa care l-am pus la racit.

Am taiat blatul in 3 felii egale. Prima felie am insiropat-o si am adaugat un strat de crema, la fel am procedat si cu a doua felie.
Ultima felie, de asemenea insiropata, am acoperit-o cu frisca. Am acoperit si marginile tortului cu frisca, am decorat cu felii de nectarina si frisca.

La final am aseazat pe tort lumanarile cu mesajul de dragoste. Au fost o surpriza neasteptata pentru iubitul meu.

Tortul s-a papat foarte repede, a fost extra delicios :)

Yam-yam!

2 Response to "Tort cu cremă de lămâie, frișcă și nectarine"

  1. La multi ani cu fericire si cati mai multi ani impreuna.

    Danutza says:

    Multumim!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.