Salata Nicoise


Salata Nicoise este o salata delicioasa si consistenta. Este ideala mai ales dupa sarbatori, cand va mai raman oua fierte si nu stiti ce sa faceti cu ele :)

Eu am facut-o pentru cina, zilele trecute. Nu i-am pus maioneza fiindca am vrut sa fie cat mai sanatoasa si usoara, dar voi ii puteti pune.

Portii: 2
Timp de preparare: 20 min
Timp de fierbere: 35-40 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 4-5 frunze salata verde, 1 legatura ceapa verde, 4 oua, 2 conserve ton intreg, 100 g masline, 3-4 rosii, 3 cartofi medii, 200 g fasole verde, 3-4 linguri ulei de masline, sare, piper.
Salata, ceapa si rosiile se spala bine si se pun la scurs.

Cartofii se fierb in coaja, apoi se decojesc si se taie cuburi. La fel procedam si cu ouale, fierte tari, decojite si taiate in sferturi.

Fasolea verde se fierbe 10 minute in apa cu sare, apoi se pune la scurs.

Pe o farfurie se aseaza frunze de salata, apoi masline, rosii taiate felii, cartofii, fasolea verde, ceapa verde taiata mare si tonul scurs de apa.

Eu am incercat sa le asez ordonat, pentru poza. Voi le puteti pune si unele peste altele :) 

Se stropesc cu ulei de masline, zeama de lamaie, sare si piper.

Se amesteca si se serveste salata cu lipie sau crutoane.

Pofta buna!

2 Response to "Salata Nicoise"

  1. Simona says:

    Hristos a Inviat! Foarte buna salata!

    Danutza says:

    Adevarat a inviat!

    Multumesc Simo. Zilele astea musai o repet ;) Te pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.