Masa de Pasti 2015

 By http://retetegg.blogspot.ro/

Hristos a Inviat!

Sarbatorile de Pasti au trecut foarte repede. A fost o vreme superba, peste tot parfum de flori si de iarba verde, ciripit de pasarele si soare bland.

Am petrecut sarbatorile la tara, inconjurati de natura. Am avut pe masa bucate traditionale, foarte gustoase. Nu le-am fotografiat pe toate, fiindca s-au papat prea repede :) N-am facut excese si nici n-am gatit in cantitati prea mari. Totul cu moderatie si cu placere :)

Am fost 3 gospodine in bucatarie, asa ca mie mi-a revenit sectorul desert :) Mama si mama-soacra s-au ocupat de restul felurilor de mancare si de cozonac.

Am avut pe masa de Pasti: drob (de porc, fiindca nu mancam miel), oua rosii (si albastre), ciorba de cocos, sarmale, friptura (pui si porc), cozonac, tort, eclere si tiramisu. Nu am facut pasca, dar o voi face maine fiindca ne este pofta :)
Drobul l-am facut dupa reteta de aici: http://retetegg.blogspot.ro/2011/04/drob.html


Reteta de cozonac o gasiti aici: http://retetegg.blogspot.ro/2011/04/cozonac.html, iar pe cea de tiramisu aici: http://retetegg.blogspot.ro/2011/04/tiramisu.html

Pentru eclere am fost putin lenesa si am cumparat cojile, pe care le-am umplut cu crema de lamaie si crema de ciocolata.

Tortul a fost "centrul atentiei", mai ales ca a doua zi de Pasti a fost ziua mamei si am sarbatorit "la dublu". Am facut o combinatie noua pe care ma intreb oare de ce n-am incercat-o pana acum?! :)

Va aduc reteta pe final de saptamana, dar va spun cateva detalii: mascarpone, ganache, banane :)


In incheiere cateva poze si un "iepuras" jucaus :)

4 Response to "Masa de Pasti 2015"

  1. mikaela says:

    Asteptam reteta tortuletului.Pupici "iepurasului" jucaus.

    Danutza says:

    E tare jucaus si pisicos :) Pupici :*

    Iulia says:

    Wow, toate aceste delicii pentru masa de Pasti? Cred ca a fost o masa in familie cu adevarat speciala. Felicitari pentru toate retetele minunate.

    Danutza says:

    Multumesc :)

    Ne-am simtit foarte bine si-am mancat pe saturate :P

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.