Postarea numarul 1000



Astazi am ajuns la postarea numarul 1000. 

Nu a fost un drum usor pana aici, fiindca majoritatea postarilor de pe blog au in spate cel putin cateva ore bune de munca in bucatarie. E drept ca au trecut 4 ani si 4 luni de cand am inceput blogul, respectiv sa postez, insa nu a fost un drum usor.

Chiar daca cele 1000 de postari nu reprezinta exclusiv retete, cam 80 % din ele sunt retete culinare, iar vreo 20 % sfaturi, selectii, curiozitati, etc.

Foarte multe dintre postarile de pe blog vin si cu cate o poveste, doar ca ele apar sub forma unei retete si in poze produsul final. Nu e intotdeauna usor, insa cand ai incredere in tine si iti urmezi pasiunea, nu e nici greu :)

Pentru postarea numarul 1000 am ales un desert, ca asa-i la aniversari :P

Este de fapt o rulada pe care am facut-o cu dubla ocazie, si pentru postarea 1000, dar si pentru ca era 1 mai si am fost in vizita la prietenii nostri.

Stiu ca poate era mai potrivit un tort, insa rulada mi s-a parut o solutie mai rapida. In plus, pe 26 este ziua mea si am sa pastrez o postare cu tort pentru atunci :)

Rulada este una clasica, blat pufos, crema ganache de ciocolata si fructe. Am ales pentru umplutura banane, iar pentru decor capsuni si kiwi. Vin eu cu reteta cat de curand :P

In incheiere, ca de obicei, va multumesc din suflet pentru sustinere, pentru ca gatiti dupa retetele mele si pentru ca m-ati ajutat si incurajat sa ajung la postarea numarul 1000.

Weekend frumos!

7 Response to "Postarea numarul 1000"

  1. Felicitari si la mai multe Dana. :*

    Danutza says:

    Multumesc mult Rocsy! La fel si tie!

    Pup :*

    Merișor says:

    Wow, felicitari si la cat mai multe postari gustoase si garnisite!
    Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc din suflet!! Pupici :*

    Cristina says:

    Felicitari!!! Abia astept sa vad aici 2000 de postari! <3

    Danutza says:

    Multumesc mult Cristina!

    Abia astept si eu :P Sper sa fiu mai activa pe viitor :)

    Pup :*

    Ce bine arata!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.