Salata cu pui, avocado si caju



Dupa toate bunatatile de sarbatori era nevoie si de o salata. O salata cu pui (fiindca vrem sa fie si consistenta) pregatit pe grill ca sa eliminam grasimile, avocado (renumit pt proprietatile lui), nuci caju, ardei, rucola etc.

Este ideala pentru detoxifierea organismului (asta daca ati servit multe dulciuri si produse grase in perioada sarbatorilor) si in acelasi timp este delicioasa si nu trebuie sa ne lipseasca, spre exemplu la cina, masa cea mai usoara a zilei.

Cu avocado (adica cu gustul lui) nu m-am imprietenit inca foarte bine, dar intr-o combinatie ca aceasta salata e foarte bun.

Am folosit (pt 2 portii):
  • 2 maini de mix de salata (al meu a avut vreo 3 tipuri de salata, rucola, morcovi si sfecla rosie), 1 piept de pui pregatit pe grill (sau la aburi - dar e mai buun pe grill), 1 mana de nuci caju sarate, 1 ardei rosu, 1 avocado, 1 lamaie, sare, piper, ulei de masline cu busuioc.
Am spalat mixul pt salata intr-o strecuratoare si l-am lasat la scurs.

Pieptul de pui pregatit pe grill l-am taiat bucati.

Am decojit si taiat fructul de avocado. Am taiat si ardeiul rosu.

Am amestecat intr-un bol toate ingredientele, am adaugat si nucile caju, sucul de la 1 lamaie, 2-3 lingurite ulei de masline cu busuioc, putina sare si piper. 

Daca nucile caju sunt nesarate, adaugati putin mai multa sare, in orice caz, dupa gust.

Am amestecat si am am servit cu paine coapta.

Este foarte buna si consistenta (cel putin noi ne-am saturat fara probleme, dar daca sunteti gurmanzi mariti portiile).

Avocado nu e chiar cel mai gustos fruct, dar in combinatii de salate sau alte preparate e foarte bun, dar mai ales sanatos.

Pofta buna si gatiti cu spor!

4 Response to "Salata cu pui, avocado si caju"

  1. Dupa atata carne o astfel de salata este binevenita!

    Danutza says:

    Daaa, la fix :) Pup!

    Simona says:

    buna salatica! dupa atata carne, merge la fix!

    Danutza says:

    Asa-i Simo! Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.