Salată de fructe II














By http://retetegg.blogspot.com

O salata de fructe simpla si foarte buna! Nu are nevoie de prea multe prezentari, pozele vorbesc singure:)

Am folosit:
  • 350 gr capsuni, 2 mango, 2 banane, 1 mandarina.

Am spalat capsunile si le-am taiat pe jumatate. Am curatat mango si l-am taiat cuburi. Bananele le-am taiat felii.

Am asezat fructele intr-un bol, am pus peste ele sucul de la mandarina.

Am servit cu mare pofta!

Puteti adauga orice alte fructe doriti, miere, frisca, lichior:).

Enjoy it!

6 Response to "Salată de fructe II"

  1. ALINA says:

    buna tare!!!!!..noi o facem des si incercam sa punem cat mai multe fructe posibil...oricum e destul de consistenta....complimenti!!!!

    Unknown says:

    Mi-ai facut pofta, cred ca voi face si eu una acum cu ce am prin frigider!

    Numai bine!

    Danutza says:

    Alina, merci frumos! Eu am facut-o cam cu ce aveam noi in casa ... cred ca mai mergea niste kiwi pt culoare, dar nu am avut:) Pupici!

    Danutza says:

    Alice, sa ai pofta daca iti pregatesti una si o savurezi! Seara buna!

    FLORY says:

    Foarte buna si sanatoasa!

    Danutza says:

    Multumesc Flory!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.