Ciorbă de cartofi cu afumătură




O ciorba simpla si foarte gustoasa. Eu am pregatit-o cu scarita afumata, dar merge pregatita cu orice fel de afumatura.

Am folosit:
  • 5 cartofi, 2 morcovi, 2 cepe, 1 ardei, 500 gr scarita afumata, 2 linguri de bors la plic, patrunjel, 2 linguri de bulion, sare, fidea.

Am curatat toate legumele si le-am tocat. Am pus o oala cu apa la fiert, iar cand apa a inceput sa fiarba am adaugat morcovii, apoi ceapa, ardeiul si apoi cartofii. Cand legumele au fiert pe jumatate am adaugat si scarita taiata bucati, apoi borsul, bulionul si sarea.

La final adaugam fidea si patrunjel tocat.

Pofta buna!

2 Response to "Ciorbă de cartofi cu afumătură"

  1. mirela says:

    Este foarte buna ,si noua ne place tare mult,la oi ai spune"CARTOFI CU ZAMA",,,,PUPICI SI O SEARA FRUMOASA!

    Si mie imi plac borsurile, la plic sau natural. Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.