Ostropel de pui II





Astazi vreau sa va ofer cea de-a doua reteta de ostropel pe care am pregatit-o. Este ceva mai usor de pregatit decat prima, cu mai putine ingrediente si la fel de delicioasa (iubitul meu a zis ca a fost chiar mai buna decat prima:)).

Am folosit:
  • 2 pulpe si 2 aripi de pui, 1 cutie de rosii in bulion, 8 catei de usturoi, 2 linguri de faina, patrunjel verde, sare, piper.

Am taiat fiecare pulpa in 2 bucati si le-am pus la prajit impreuna cu aripile. Cand au fost gata le-am scos pe un servetel si le-am lasat deoparte.

Am facut sosul din rosii in bulion pe care le-am pus la fiert. Dupa ce sosul a inceput sa fiarba am adaugat 2-3 linguri de apa si apoi faina amestecata cu putina apa. Am amestecat bine si am lasat 4-5 minute pe foc.
Apoi am adaugat usturoiul tocat marunt si carnea de pui si am mai lasat 10 minute. Am pus sare, piper si patrunjel, apoi am oprit focul.

Am servit cu mamaliguta calda.

Pofta buna!

1 Response to "Ostropel de pui II"

  1. Anonim says:

    Ce bun e ostropelul cu mamaliga

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.