Chifteluţe de cartofi








O reteta absolut delicioasa de chiftelute, din cartofi cu branzica si ou.

Am pregatit aceasta reteta pentru o cina "romantica" pe care am savurat-o alaturi de iubitul meu. Am servit 2 platouri diversificate cu chiftele de cartofi, carnaciori si ciuperci pe grill, rosii cu branza, castraveciori murati.

Am folosit:
  • 4 cartofi, 3 catei de usturoi, 100 gr branza telemea, 1 ou, sare, piper, faina (pentru pudrat chiftelele), ulei pentru prajit.

Am fiert cartofii, apoi i-am dat prin razatoare. I-am amestecat cu branza rasa, sare, piper, usturoi maruntit si ou. Am format chiftele mari si le-am dat prin faina. Le-am prajit pe ambele parti pana au devenit aurii.

Le-am scos pe un servetel. Apoi le-am asezat pe platou.

Pofta buna!

13 Response to "Chifteluţe de cartofi"

  1. pansy says:

    n-am mancat niciodata da'cred ca sunt tare bune.

    Danutza says:

    Pansy, iti recomand sa incerci, sunt foarte gustoase!

    Mirabela says:

    mmmmmmmmmmmm..........cea mai gospodina e Danutza...se stieeee:)

    Danutza says:

    Merci mult!:)

    Anonim says:

    nu stiuu cum sunt dar o sa incerc si eu,arata foarte bine

    Danutza says:

    Mie mi-au placut foarte mult! Poti incerca si varianta crochetelor de cartofi, la fel de bune.
    Aici este reteta: http://retetegg.blogspot.com/2012/03/crochete-de-cartofi.html

    Anonim says:

    mie imi plac la nebunie...o seara buna

    Danutza says:

    Ma bucur mult ca iti plac:) Seara frumoasa!

    Anonim says:

    Foarte bune....bravo

    Danutza says:

    Multumesc!!

    Anonim says:

    salutare acu am sa fac si eu chiftele nu am mancat niciodata

    Danutza says:

    Scuze de intarziere, sper ca ai facut chiftelele si ti-au placut. Eu le prefer pe cele de cartof cand vreau ceva mai usor decat cele din carne :)

    Unknown says:

    bun ymi place like

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.