Cremă de zahăr ars






Am pregatit o crema de zahar ars pentru lenesi, respectiv la plic. Trebuie sa admit: nu este la fel ca cea pregatita in casa, insa este foarte aromata si dulce, un desert rapid si delicios. :)

Am folosit:
  • 1 cutie de praf pentru crema de zahar ars (Dr.Oetker), 500 ml lapte dulce, coaja de lamaie, zahar vanilat, esenta de vanilie, cocos, stafide (optional).

Am desfacut plicul cu sirop de caramel si l-am turnat intr-o forma pentru crema de zahar ars.

Plicul cu praf pentru crema l-am amestecat cu cateva linguri de lapte. Restul de lapte l-am pus pe foc impreuna cu esenta de vanilie, coaja de lamaie si zaharul vanilat si cand a devenit caldut, am adaugat praful pt crema.

Am amestecat usor si continuu timp de 4 minute.

Apoi am pus crema peste siropul de caramel.

Eu am lasat in frigider cam 2 ore, insa o puteti consuma si mai repede, in functie de cat de pofticiosi sunteti. :)

Am rasturnat crema din forma pe farfurie si am decorat cu cocos si stafide.

Yummi!

1 Response to "Cremă de zahăr ars"

  1. pansy says:

    premii si un buchet de flori te asteapta la mine pe blog

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.