Ciorbă de legume cu găluşte





De cateva zile ma tot supara o raceala. Si de obicei cand sunt racita nu prefer mancaruri foarte sofisticate sau prea picante, asa ca o ciorbita este binevenita in asemenea momente.

Ca sa nu fie o simpla ciorbita de legume m-am gandit sa fac si galuste pufoase.

Am folosit:
  • 2 morcovi, 1 ceapa, 1/2 telina, 2 ardei, 2 cartofi, 3-4 linguri sos de rosii, patrunjel, 3 linguri ulei, sare, 5 linguri gris, 1 ou.

Am pus pe foc o oala cu apa. Cand apa a inceput sa fiarba am adaugat morcovii si ceapa taiate. Apoi am pus telina taiata marunt, ardeii si cartofii.

Cand legumele au fiert am adaugat sosul de rosii, 2 linguri de ulei si am potrivit de sare.

Galustele le-am pregatit dintr-un ou batut amestecat cu 5 linguri de gris, 1 lingura de ulei si sare.
Am pus cu o lingura, treptat, compozitia in ciorba.

Cand au fiert si galustele am pus patrunjelul tocat marunt si am oprit focul.

O ciorbita rapida si usoara, potrivita pentru serile friguroase si ploioase cand vrem sa ne incalzim.

Pofta buna!

1 Response to "Ciorbă de legume cu găluşte"

  1. pansy says:

    imi place supitza ta cu galusti.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.