Chiftele de dovlecei in sos de rosii


A venit vara (de data asta pe bune) si impreuna cu ea au sosit in piete si gradini muuulte legume bune si sanatoase. Printre ele se numara si dovlecelul, o mare dragoste a mea de cand ma stiu :)

Am vrut sa incerc o reteta diferita de clasicele snitele de dovlecei (care e adevarat ca sunt mai simplu de facut) si am testat o reteta de chiftele de dovlecei. 

Super gustoase mai ales alaturate unui sos de rosii delicios, tot home made!

Am folosit:
  • 2 dovlecei (600 g), 2 oua, 3-4 linguri pesmet, marar, busuioc si patrunjel tocate marunt, boia dulce, piper alb, sare, oregano, ulei pt prajit, 250 g rosii in bulion, 2 linguri ketchup de casa, sare, piper, 3 catei de usturoi.
Dovleceii i-am spalat bine, i-am dat pe razatoare, am adaugat putina sare si i-am pus la scurs 1-2 ore.

Cand dovleceii au fost scursi bine (i-am mai presat si cu mana sa elimin tot surplusul de lichid), am adaugat peste ei verdeturile tocate marunt, boia, piper, oregano, sare, oua si pesmet.

Am amestecat bine toata compozitia (daca e prea moale mai puneti niste pesmet sau faina), apoi am modelat chiftelutele.

Le-am prajit bine pe ambele parti in ulei incins.

Le-am scos pe servet de hartie.

Sosul de rosii l-am facut din 250 g rosii in bulion taiate marunt, ketchup de casa, 2-3 linguri de apa, sare, piper si usturoi taiat felii fine. Am pus ingredientele intr-un vas pe foc si am lasat la fiert 10 minute.

Am servit chiftelele de dovlecei in sosul delicios de rosii!

Meniul zilei: 


  

10 Response to "Chiftele de dovlecei in sos de rosii"

  1. Tre appetissant sa doit etre delicieux.

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth!

    Inca ceva cu dolvlecei pe ziua de azi,si eu mor de pofta pentru ca tare-mi mai plac.
    Te pup cu drag!

    Danutza says:

    Merci Mihaela! Si mie imi plac tare mult dovleceii si incerc sa pregatesc cat mai multe bunatati cu ei;) Pupici :*

    Simona says:

    Mai ai loc la masa?! :)
    Pupici

    Danutza says:

    Desigur Simo, te astept! Pupici!!

    Unknown says:

    Cred ca sunt delicioase, imi plac mult de tot dovleceii! Pupici

    Danutza says:

    Daca iti plac dovleceii merita sa le incerci! Sunt super bune;) Pupici!

    Maria says:

    Imi plac foarte mult dovleceii! Imi place mult si reteta ta:)! Pupici

    Danutza says:

    Multumesc mult Maria! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.