Prajitura cu visine si cocos


By http://retetegg.blogspot.ro/

Inca o prajitura delicioasa si rapida, cu visine si cocos! O super combinatie care sunt convinsa ca o sa va placa ...e prea buna :)

Va las prajiturica in weekend sa va bucurati de aromele ei, iar eu fug la munte sa ma racoresc putin ;)

Am folosit:
  • 8 oua (4 de rata si 4 de gaina - ca asta aveam in frigider), 250 g zahar, 1 lingurita praf de copt, 300 g pesmet, 2-3 linguri de fulgi de cocos, esenta de lamaie, zahar vanilat, 300 g visine.
Am scos samburii visinelor, le-am scurs, apoi am pus peste ele 50 g zahar si le-am lasat din nou la scurs.

Am batut albusurile spuma cu un praf de sare.

Galbenusurile le-am frecat cu 200 g zahar pana au devenit o crema consistenta. Am adaugat zaharul vanilat, praful de copt si esenta.

Intr-un bol mai mare am amestecat galbenusurile facute crema cu albusurile batute spuma, 300 g pesmet si nuca de cocos. Am omogenizat bine compozitia.

Pentru copt am folosit o tava pe care am tapetat-o cu hartie de copt, am pus in ea compozitia de prajitura, apoi am adaugat visinele.

Am pus tava la cuptor la foc mic 25-30 de minute. Verificati cu o scobitoare daca este gata prajitura.

Cand a fost gata, am scos tava din cuptor, am lasat cateva minute sa se raceasca si am portionat.

Super yummmi! Enjoy!

18 Response to "Prajitura cu visine si cocos"

  1. Anonim says:

    Una din preferatele mele !

    Anonim says:

    Una din preferatele mele !!! Cu stima , Thomas!

    Din asta chiar vreau,sa stii.Pupici!

    Danutza says:

    Cu mare drag te servesc! Pupici!

    Stefy says:

    arata tare bine. crad ca o incerc si eu zilele astea!!!

    Simona says:

    Combinatia este absolut minunata!!!
    Pupici

    Imi plac enorm prajiturile cu visine.Pup!

    Ioana V. says:

    foarte foarte buna!Pup

    Unknown says:

    Ce prajiturica frumoasa ai aici!! Pup

    Danutza says:

    Multumesc mult dragele mele! Tare ma bucur ca va place!

    Pupici!

    Maria says:

    Prajiturile cu visine si la noi sunt la loc de cinste:)!!!!Este minunata a ta!!!Pupici

    Danutza says:

    Multumesc mult Maria! Pupici!

    Sper sa mai mai apuc si eu o praji cu visine!Foarte buna,noua ne place mult!

    Danutza says:

    Noi in ultima vreme am facut o obsesie pt prajiturile cu visine :)) Dar in curand vor disparea visinele din piata si vrem sa profitam de ele :)
    Pup!

    Pai daca are visine este musai sa fie buna. Imi plac foarte mult fructele aste in prajituri

    Danutza says:

    Este combinatia dulce-acrisor care cred ca place oricui:)

    Cat de bine arata, si cred ca e f. delicoasa prajitura ta!

    Danutza says:

    Multumesc! E foarte buna ;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.