Retetele favorite ale cititorilor


Am costatat ca cititorii mei cauta cel mai mult retetele cu specific romanesc. Din statistici, am observat cateva retete care sunt printre cele mai cautate, cel putin pe blogul meu:

  1. Spanac cu pui
  2. Copănele cu legume la cuptor
  3. Mancare de cartofi cu carne de porc
  4. Mancare de masline cu carne de porc
  5. Varza calita cu scarita afumata
  6. Gogoși cu iaurt
  7. Salata de peste cu maioneza
  8. Pilaf cu pui
Va astept si in continuare pe blog, ma bucur ca retetele mele va sunt de folos!

Cea mai mare bucurie este atunci cand cei de pe facebook imi spun ca ii inspir sa gateasca:):)

2 Response to "Retetele favorite ale cititorilor"

  1. felis says:

    Foarte frumos blogul! Felicitari

    Danutza says:

    Multumesc Felis, si tu ai un blog tare frumos si plin de bunatati:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.