Cremsnit







Cremsnitul a fost unul din deserturile de la masa de Paste, alaturi de cozonac. Trebuie sa recunosc, am ales acest desert pentru ca este unul rapid, insa este si gustos. Asa ca le-am imbinat pe amandoua ca sa nu muncesc foarte mult si sa ne bucuram de un desert preferat la masa de Paste.

Am folosit:
  • 2 foi de cremsnit, 2 plicuri pudding (am mai gasit doar cu aroma de frisca, de obicei la cremsnit foloseam cu aroma de vanilie), 3-4 linguri zahar, 2 plicuri zahar vanilat, 1/2 lamaie, 1 litru lapte dulce, 3/4 dintr-un pachet de margarina, 1 plic zahar pudra.
Crema am realizat-o astfel:

Din lapte si pudding am preparat budinca conform instructiunilor de pe plic. Am mai adaugat la budinca: zahar vanilat, 3-4 linguri zahar, coaja de lamaie, zeama de lamaie si margarina.

Am lasat crema sa se raceasca putin, apoi am pus-o peste prima foaie de cremsnit. A doua foaie am maruntit-o deasupra cremei si am pudrat la final cu zahar.

Am lasat cremsnitul cateva ore la rece, apoi l-am servit cu mare pofta.

Delicios!

0 Response to "Cremsnit"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.