6 ani de Retete gustoase si garnisite


Suntem impreuna de 6 ani! Cei mai frumosi ani, 6 ani in care am creat peste 1000 de Retete gustoase si garnisite.

Poate pentru voi 6 ani nu inseamna chiar atat de mult, dar pentru mine inseamna totul. Inseamna primul si singurul proiect pe care l-am inceput si nu l-am abandonat niciodata. Nici in cele mai grele momente nu am pus vreodata acest proiect pe locul 2.

Uneori in viata e bine sa ai ceva al tau, ceva ce simti ca numai tu poti face, ceva ce te diferentiaza de ceilalti din jurul tau. Nu am reinventat bucataria, nici retetele clasice, dar zi de zi invat si incerc ceva nou si de fiecare data imi dau seama ca pot si mai mult.

Anul 2015 a fost un an greu, foarte greu, dar cu multe realizari majore in viata mea. Nu am avut timp sa scriu pe blog tot ce mi-am propus, dar ideile sunt bine pastrate. Anul 2016 este cu siguranta un an la fel de greu, dar un an cu schimbari mari, imense. 

Am o bucatarie noua, intr-o casa noua. Nu e gata, mai sunt multe detalii de pus la punct, dar visul incepe sa prinda contur. Am o plita noua, un cuptor nou, un frigider nou, o camara imensa pe care vreau sa o umplu cu bunatati, o multime de ustensile de bucatarie pe care mi le-am dorit. Cand totul va fi gata, va incepe magia :) Si promit sa impartasesc orice moment important din bucataria mea cu voi.

Am si o gradina in care vreau si trebuie sa reusesc sa plantez zeci de plante si legume. Sa le ingrijesc si sa le transform apoi in retete gustoase si garnisite. Rezolutiile pentru 2016 sunt mari si multe. Ma multumesc sa pot realiza macar jumatate din ce mi-am propus :)

Ca in fiecare an vreau sa va multumesc pentru sustinere si pentru incredere. Astept oricand cu mare placere sugestiile si sfaturile voastre. Mai am multe in invatat, multa experienta de acumulat, multe retete de gatit. Va astept oricand in bucataria mea virtuala!

11 ianuarie 2010 - 11 ianuarie 2016 (in cifre)

1157 de postari pe blog

7200 de comentarii la retete si postari

5900 de fotografii

9274 de pofticiosi pe pagina de Facebook 

--> foarte multi prieteni, din toate colturile lumii, uniti de pasiunea pentru retete si gastronomie

Va multumesc! Sunteti minunati! 


Dana, bucatareasa gurmanda (28 ani)

4 Response to "6 ani de Retete gustoase si garnisite"

  1. Stefy says:

    la multi ani blogului si la cat mai multe retete gustoase si garnisite!

    Danutza says:

    Multumesc mult, Stefy! :*

    La cat mai multi ani sanatosi si de acum inainte si sa ne rasfeti cu retetele tale minunate, Danutza draga !

    Danutza says:

    Multumesc din suflet! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.