Chiftele de pui


Nu fac foarte des chiftele, iar atunci cand fac le prefer de porc sau amestec (porc-pui, porc-vita, pui-peste).

Fiiindca e vara si vreau sa mananc ceva mai usor, am ales sa le fac de data asta doar din carne de pui. Mi se par putin mai uscate decat cele de porc, asta pentru ca nu au grasime deloc.

Se pot face si la cuptor, dar cum e asa de cald va recomand totusi prajite fuga intr-o tigaie mare :) Scapati mai repede :P

Am folosit:
  • 800 g piept de pui (fara os, piele), 3 catei de usturoi, 2 oua, sare, piper, oregano, boia dulce, ulei pentru prajit.
Am tocat cu robotul carnea de pui si am amestecat-o cu usturoiul zdrobit, 2 oua, sare, piper, oregano si putina boia.

Am omogenizat cu mana amestecul, apoi am format chiftelute mici si le-am prajit in ulei incins, rumenindu-le pe toate partile.

Le-am scos pe servetele de hartie.

Am servit cu sos proaspat de rosii cu busuioc, dar merg bine si cu piure de cartofi, orez natur sau o salata fresh.

Pofta buna!

4 Response to "Chiftele de pui"

  1. Cristina says:

    Asta am pregatit si eu in week-end-ul trecut! F. bune! :)

    Danutza says:

    Sunt cea mai buna alegere vara, de acum le voi face mai des in locul celor de porc :)

    Pup :*

    Merișor says:

    Bune, bune, eu am preparat perisoare de pui. :)

    Danutza says:

    Daaa, perisoarele sunt si ele foarte bune :) Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.