Salata Caesar cu pui si blue cheese


De foarte multe ori am vrut sa incerc salata Caesar, dar mereu imi veneau in minte noi si noi idei si uitam de ea. La mare mi-am comandat intr-o seara salata Caesar cu pui si mi-a placut asa de mult incat a trebuit sa o repet imediat ce am ajuns acasa :)

E drept ca eu mi-am facut putin de cap si-am pus in salata inca vreo 2 ingrediente: rosii galbene si blue cheese. Dar nu regret, a fost perfecta!

Nu e reteta originala! Dar e o reteta foarte gustoasa si nu veti regreta daca o incercati!!

Am folosit (2 portii):
  • 5-6 frunze salata verde, 1 ardei gras, 1 ceapa, 100 g crutoane din paine, 200 g piept de pui, 50 g blue cheese, 80 g file de ansoa in ulei, 2 rosii, 4 rosii mici galbene.
  • Sos: 100 g maioneza light, 2 linguri otet, sare.
Spalam salata si legumele.

Salata o taiem si o punem in farfurie. Asezam peste ea ceapa taiata julienne, ardeiul taiat la fel, rosiile taiate in cuburi mari.

Pieptul de pui il asezonam cu sare, piper si boia dulce, apoi putin oregano macinat. Il pregatim pe grill pana se rumeneste usor. Il taiem cuburi si-l punem si pe el in farfurie.

Urmeaza crutoanele (paine taiata cuburi si coapta 2-3 minute in tigaie), apoi branza cu mucegai taiata si ea cuburi. 

La final punem file-urile de ansoa scurse de ulei si sosul pregatit din maioneza, otet si sare.

Amestecam si servim. Daca mai doriti se poate pune si putin chilli pentru o tenta picanta.

Pofta buna si gatiti cu spor!

2 Response to "Salata Caesar cu pui si blue cheese"

  1. Danutza,chiar ti-ai facut de cap!!! stiu ca-i mai mult decat delicioasa cu blue cheese!!
    pup si o saptamana usoara!!

    Danutza says:

    Ha ha, pai da, cand plec la cumparaturi nu ma abtin sa cumpar doar ce-mi trebuie pt reteta si incep sa pun in cos si alte bunatati :)

    Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.