Premiu nou


Am fost premiata din nou si asta nu poate decat sa ma bucure enorm! Dana s-a gandit la mine si mi-a oferit un premiu insotit de cateva cerinte.

I. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
II. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul.
III. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
IV. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
V. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!


1. Care este produsul de machiaj preferat?
Clar, rujul! Nu lipseste nici cand ies pana in piata:))
 
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Eu nu urmez tendintele in moda, eu le stabilesc:)) Glumesc, dar sincer nu ma dau in vant dupa ideea "trebuie sa fiu la moda " ... port orice imi place si-mi sta bine:)
 
3. Care este desertul tau preferat?
Profiterol
 
4. Culoarea preferata?
Pff, sunt vreo 2 - rosu si verde
 
5. Care este prenumele tau?
Daniela, insa cam toti imi spun Dana, Danutza, Dani :))

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
David Guetta ft. Usher - Without You

7. Pisici sau caini?
Pisici ... mai avea cineva vre-un dubiu?! :))
 
III. E bine intotdeaua sa fii mai misterios si sa-i lasi pe ceilalti sa te descopere! Cititorii blogului meu stiu cam totul despre mine :)
 
IV si V. Toate blogurile culinare din lista mea de pe blogger merita acest premiu! Sunt foarte multe si cred ca nu e corect sa omit pe nimeni din moment ce toate blogurile au ceva special, toate retetele sunt muncite si facute cu drag, continutul blogurilor este original si este intotdeauna pe placul meu!
Va astept cu drag sa ridicati premiul!

Multumesc inca o data din suflet Danutza, pupici!

4 Response to "Premiu nou"

  1. Felicitari pentru premiul primit.Te pup!

    Danutza says:

    Draga mea, te invit cu drag sa-l iei daca il doresti! Pupici!

    Ioana V. says:

    Felicitari! La cat mai multe!

    Danutza says:

    Merci Alinutza, te invit si pe tine sa-l iei! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.