Smoothies de vara cu Naturli







By http://retetegg.blogspot.com

Am testat in ultima vreme 2 bauturi vegetale bio de la Naturli. Una este din ovaz cu vanilie si cealalta de soia cu vanilie.

Mi-au placut foarte mult aceste bauturi bio delicioase si am preparat cu ele smoothies si orez cu lapte.

Am facut un smoothie cu bautura bio de ovaz Naturli, capsuni si banane, altul cu bautura bio de ovaz Naturli, ananas si banane.

Nu a fost nevoie sa adaug zahar pt ca gustul este perfect echilibrat.

Pentru orezul cu lapte am folosit bautura vegetala de soia si 2 linguri de miere.

Cei de la Naturli au o multime de produse sanatoase si gustoase, pentru cei care isi doresc un stil de viata mai sanatos.

Le multumesc celor de la Buzzstore pt aceasta campanie frumoasa! 

0 Response to "Smoothies de vara cu Naturli"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.