8 ani de blog



By http://retetegg.blogspot.ro/

Au trecut 8 ani .... foarte repede. Nici nu stiu cand s-au dus anii unul dupa altul. Acum 8 ani am inceput cel mai drag proiect al meu. Din pacate, in ultimul an l-am neglijat foarte mult.

Au fost lunile de sarcina, apoi 1 luna si jumatate de cand s-a nascut bebe. Am si uitat ca pe 11 ianuarie a fost de fapt aniversarea de 8 ani :) Dar, se accepta scuzele fiindca acum sunt mamica :))

Inca mai am poze cu retete nepublicate si sper sa ajung sa le pun aici cat mai curand. Imi e dor sa mai stau cu orele in bucatarie ... desi tot imi fac timp sa gatesc uneori seara, cand bebe sta cu tati sau bunica. Saptamana asta am facut chiar o placinta cu mere :D

Promit ca intre 2 biberoane si un scutec o sa revin cu noutati culinare sau macar cu update-uri :)

Va pup! Sa aveti spor la bucatarit!!!

0 Response to "8 ani de blog"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.