Strips nepicanti de la KFC


By http://retetegg.blogspot.ro

Probabil ati aflat si voi din reclame si social media ca s-au lansat si la KFC Romania strips nepicanti.

Eu una i-am tot asteptat si ma bucur mult ca acum ii pot savura oricand vreau. Pentru mine produsele KFC picante sunt putin "too much" 

Cei de la Buzzstore mi-au oferit 2 meniuri cu strips nepicanti, cartofi prajiti, sos si suc. Le-am luat la pachet si le-am savurat acasa.

Strips nepicanti sunt facuti din bucati de pui proaspat si suculent, cu exterior crocant si gustos. Imi plac atat cu sosul celebru Glenn cat si cu noul sos de rosii cu usturoi.

Mai bine mai tarziu decat niciodata! Incercati si voi! 


0 Response to "Strips nepicanti de la KFC "

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.